Σελίδες

Παρασκευή 12 Ιουνίου 2015

Colorful Crochet Lace Shawl + Diagram

Γεια σας φίλοι μου
Σήμερα σας παρουσιάζω μια εσάρπα, που έπλεξα για την αγαπημένη μου κόρη, την γυναίκα του αγαπημένου μου γιου. Την είδα στο διαδίκτυο ( δείτε στην τελευταία φωτο) και μου άρεσε. Έβαλα και την φαντασία μου να δουλέψει, γιατί είχα απλώς ένα διάγραμμα και την τελική φωτο. Ελπίζω να σας αρέσει το αποτέλεσμα. Χρησιμοποίησα το νήμα της http://www.delfinoyarns.gr/products.php?p=624&c=72&l=1 με κωδικό 261 και βελονάκι Νο 3,5.


















Έτοιμη η αποστολή του "πακέτου"!



Μην ξεχνάτε φίλοι μου να επισκέπτεστε τη σελίδα μου με όλες τις οδηγίες για τις βασικές πλέξεις και πώς να διαβάζουμε τα σύμβολα στα διαγράμματα: http://ergahandmade.blogspot.gr/2015/06/crochet-stitches.html
Ευχαριστώ που με διαβάσατε!!!

3 σχόλια:

  1. Εγώ είμαι η τυχερή που απολαμβάνει αυτή την φανταστική εσάρπα! Εκτός από τέλειο σχέδιο και φανταστικά χρώματα που δεν φαίνονται σε όλο τους το μεγαλείο στις φωτογραφίες, είναι και τόσο απαλή! Σαν χάδι από τη μανούλα! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Ελενίτσα μου...να είμαστε καλά και θα ακολουθήσουν κι άλλα!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή