Σελίδες

Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

"HELLO KITTY" Crochet Bag!!!

Γεια σας φίλοι μου!
Χθες γιορτάσαμε την γιορτή της Μητέρας (να ζήσουν όλες οι μανούλες), θα ακολουθήσουν κι άλλες γιορτές στο μέλλον, όμως τα παιδάκια γιορτάζουν όλες τις ώρες και όλες τις ημέρες! 
Ένα δωράκι, για μια γλυκούλα έξυπνη φατσούλα, έτσι για ένα hello ένα "γεια σου μικρούλι μου", για ένα σκαστό γελάκι και για μια σπίθα έκπληξης στα μάτια! Έτσι ένοιωσα κι έτσι " έφτιαξα" μια τσάντα Hello Kitty, ελπίζω να της αρέσει και να τη χαρεί! Συμβουλεύτηκα το διαδίκτυο, αλλά έκανα και αρκετές μετατροπές δικές μου. Κάποια στιγμή θα την επαναλάβω και θα έχω και το τελικό πατρόν. Προς το παρόν σας δίνω το λίνκ και τα βίντεο που συμβουλεύτηκα αν και με δυσκόλεψε πολύ, ίσως λόγω γλώσσας , οπότε ακολούθησα τη δική μου οδό:
http://allcraftschannel.com/2013/06/crochet-hello-kitty-inspired-little-girls-purse.html





Δεν γίνεται να πάει άδειο το τσαντάκι...μια "τεράστια" μπομπονιέρα με σοκολατένια χρωματιστά κουφέτα, μπήκε μέσα και ...καλό ταξίδι!



2 σχόλια: